ASIAN AUTHENTIC FOOD

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 56 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Asian Authentic Food. Meer weten? Ontdek meer

1 jun 2026 om 21:42 Eten was warm en op tijd, helaas was de curry die als 'niet pittig' was besteld alsnog erg pittig en te zout. De Laksa was wel erg lekker.
22 mei 2026 om 20:06 Het eten smaakte lekker maar voor die prijzen zijn de porties echt veel te klein. Op de vegan tempura zat totaal geen krokant korstje dus het was gewoon gegrilde groenten. Ook het wachten duurde heel erg lang, heb nog zeker 30min extra zitten wachten
16 mei 2026 om 20:15 Smakelijk Thais gegeten ….de groeten had alleen wat ‘meer’ bijtgaar mogen zijn.
16 mrt 2026 om 18:30 smaak goed authentiek maar 1 gerecht te zout.
14 mrt 2026 om 19:12 Goed verpakt, lekker eten en op afgesproken tijd bezorgd
4 mrt 2026 om 12:21 Goede smaken echter geen volwaardige porties. Rijst voldoende maar zowel de kip als de curry veel te weinig voor een persoon waarbij het rund bij de curry zo minimaal was dat je het moest zoeken. Voor gerechten van 25+ euro is dit triest.
28 feb 2026 om 22:50 main dish and soup were only half the portion from previous orders ,the rice was dried and burned? (actually black) How does an Asian restaurant fuck up rice?!
25 jan 2026 om 19:57 Super dat er weinig plastic bij de verpakkingen zaten en mijn god wat smakte het eten super!!
16 jan 2026 om 13:26 smaak was goed zo, volgens mij waren de garnalen niet goed meer van de aanbieding. ben er behoorlijk ziek van geworden. ik vraag mij af of de bakjes wel geschikt zijn voor de magnetron.
4 jan 2026 om 19:47 Was lekker
4 jan 2026 om 8:19 Ik bestelde gestoomde vis met citroen. Ik vond het erg lekker, want de vis was heel vers en erg groot, perfect voor twee personen. Het smaakte heerlijk.
2 jan 2026 om 23:42 Was lekker niet te pittig.